Promotion

Sudahkan anda sedia untuk 2015?

2014-12-29
Dalam 2015,lakukan yang terbaik untuk:

1.Kurangkan Berat. Bagaimana kalau kita berhenti kerana takut apa yang mungkin berlaku jika kita berpegang leher berjenama kami keluar? Ketakutan adalah musuh kreativiti. Jangan kita biarkan ia berat kita turun. Ingat, seperti yang banyak kerana ia seolah-olah seperti ia kadang-kadang, profesion kami tidak "hidup atau mati." Ia pemasaran, demi Allah. Ia sepatutnya menjadi seronok untuk kedua-dua kami dan pelanggan-pelanggan kami. Jika kita membenarkan diri kita dan pasukan kami untuk tunduk kepada rasa takut, rasa apa? Apa yang kita takut yang paling adalah jauh lebih cenderung untuk berlaku. Jadi mari kita semua melonggarkan cengkaman kami pada kelawar sedikit pada tahun 2015 dan kehilangan beberapa berat badan yang menindas.

2.Menjadi Lebih Daripada Siapa Adakah Anda. Tiada siapa yang suka orang itu di pihak yang adalah "bertingkah" dan "rawak" kerana dia tidak tahu siapa dia diri sendiri.

3.Jadi Lebih Spontan.Tetapkan jenama diri sendiri agar dapat tetapkan identiti sendiri kerana ramai tidak suka orang yang tiada berpendirian.

4.Menjadi Pendengar Yang Baik.Dengarlah semua nasihat-nasihat yang berfaedah agar anda dapat menambah baik diri anda.

Tetapi yang paling penting adalah sentiasa gembira!


No comments:

Post a Comment